Viszonylag korán keltem (6:30) gyors reggeli készülődés után már húztam is be a melóhelyre. Nekem olyan a gyomrom, hogy ébredés után közvetlenül egyszerűen nem tudok enni, így 8:30-kor reggeliztem. 1 nagyobb alma, másfél szelet Hamlett (rizsből), az alma 80 Kcal egy szelet hamlett 37 de én a kerekítés végett 40-et számolok, tehát a másfél szelet az 60 Kcal. Reggelire így 140 Kcal jutott.

11:20 körül benyomtam a reggelről maradt 1,5 szelet hamlettet (3 szeletet szántam a reggelire), ez újabb 60 Kcal.

13:15 Ebéd. Gastroyal féle diétás menü, sonkával, sajttal rakott brokkoli 480 Kcal.

16:15 A kollégám édeset kívánt, így kiugrottunk az közeli kávézóba, míg ő három csokis browinet tolt vanília fagyival, én zöldsalátát ettem, kis sajtkockák voltak benne. Hoztak 2 szelet kocka toast kenyeret, de csak az egyik szelet felét ettem meg. Itthon lemértem egy ilyen toast szeletet összesen 2 dkg, tehát a fele 1 dkg (10 dkg elméletileg 256 Kcal, tehát 1 dkg 25,6 Kcal). A salátát meglocsoltam egy gondolatnyi olíva olajjal ezt 90 Kcalnak számoltam. Így jött ki 330 Kcal (15 dkg saláta + 5 dkg sajt + kenyér + olaj).

16:50 Egy müzli szelet (almás) 100 Kcal.

19:45 5 dkg házi készítésű húskrém 160 Kcal (ha jól számoltam) + Fenyőmag 80 Kcal + 1 dkg sonka 16 Kcal (gépsonka kalóriában számoltam) + 5 dkg hagyma 20 Kcal + 2 hamlett 80 Kcal.  356 Kcal.

Így jön ki a mai napra: 1566 Kcal, úgy hogy egyáltalán nem éheztem. Lassan beindul az úszás projekt ismét (akivel úszni szoktam járni, éppen beteg, meg kell várnom amíg, meggyógyul. Hihetetlen ereje van a társaságnak  ha mozogni kell.)

Szerző: Horasz  2009.03.03. 21:08 1 komment

Címkék: életmód diéta gyakorlat étrend kalóriaszámítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr57978360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1978 2009.03.05. 19:54:37

ügyes vagy gyermekem ha tartod ezt a tempót sikerülni fog,de kalkuláld,majd bele az itthon töltött időt is.
süti beállítások módosítása