Tegnap kihagytam az esti sétát, mert későn értem haza, ma viszont éreztem, hogy mennem kell. Este 8-kor nekiindultam és a múlt hét kedden egy óra alatt megtett 5 km-et, ma 45 perc alatt daráltam le. Nagyon jól esett a séta (kvázi sétálva rohanás), a lábam csak úgy vitt előre, ha nem lenne holnap extrán zsúfolt napom, simán bevállaltam volna egy második kört is.

Most (21:40) sikerült kiszámolnom a mai napon eddig fogyasztott kalóriákat, és annyira kevés, hogy kénytelen vagyok megenni egy napközbenről maradt szendvicset (pedig egyáltalán nem vagyok éhes), mert az eddig bevitt 947 kcal nagyon kevés.  Hiába, ha egy üzlet beindul…

Szerző: Horasz  2009.04.15. 22:00 1 komment

Címkék: edzés gyakorlat étrend kalória számítás kalóriaszámítás bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr131067573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

empszi · http://pszichowellness.blog.hu 2009.04.18. 15:44:38

Horasz, én is jártam hasonló cipőben, mint Te. sikerrel vettem az akadályokat. Tudatosan gyűjtöttem a tapasztalataimat, és azóta is komolyan foglalkozom ezzel a kérdéssel. Sokat is írok erről. Pl. a honlapomon. Ha van kedved, nézd meg, hátha találsz hasznosíthatót.
www.pszichowellness.hu/
Sok sikert! Üdv. Bányai Gyöngyi
süti beállítások módosítása