Úgy tűnik egyik olvasóm, Miklós megijedt attól, hogy mostanában nem írtam, azt hitte, hogy abbahagytam és az alábbi igen kedves levet küldte nekem.  Postafordultával megnyugtattam, hogy nem adtam fel, csak az Erdőbénye Fesztivál miatt inkább a másik blogom updateltem, erre pedig nem maradt idő, pedig itt is vannak ám történések. Ígérem még a héten részletesebb hírekkel jelentkezem. Miklós, mégegyszer köszönöm szépen, hogy időt, energiát fordítottál rám, és ezúton is gratulálok a sikeredhez!

Kedves Horasz!

Csak gratulálni szeretnék eddig munkádhoz, és egy picit megosztanám veled a tapasztalataimat. Remélem kitartásra ösztönöz. Nem mintha láthatóan szükséged lenne rá... ;) Én magam hasonló dolgot vittem véghez ez évben, komplett életmódváltás.

34 éves vagyok, 2008.12.20.-án valami bekattant. Minden fogyókúrát fejben kell először megvívni, nekem most, 34 évesen sikerült csak. Addig minden ilyen irányú célozgatásra volt egy állandó válaszom: holnaptól fogyókúra. De a holnap nem jött el soha...

A nevezett napon valami történt, igazándiból ma sem értem hogy mi. Illetve sejtem, olvastam a futóblogot, és valaki egy hasonló váltásról írt. Vettem egy futócipőt, és megpróbáltam futni. A testtömeg indexem akkor 41,5 környékén járkált (187 cm 145 kg).
Gondolom sejted hogy az ízületeim 10 nap után feladták a dolgot, járni alig bírtam, nem hogy kocogni.

Hát elkezdtem egy kicsit fogyókúrázni. Csak annyira hogy ne fájjanak a végtagjaim egy kis kocogástól. (2,5 km-es útvonalat szemeltem ki magamnak a google maps segítségével, ezt elsőre kb 15 megállással, 60-70 %-ban sétálva tudtam teljesíteni)

Semmi extra tervem nem volt, csak nem ettem vagy nagyon keveset legalábbis. Az ünnepi menüt a kutya fogyasztotta el(2008 karácsony), meg is hízott kissé. :)

Nem húzom sokáig a történetet, én magam türelmetlen ember vagyok, ezért 4 hónapnyi szenvedés után Március hó végén (128 kg BMI 37)átváltottam Atkins diétára. Ha ismered, és kivitelezhető az életmódod mellett, csak javasolni tudom. Magam részéről nagyon durván fogtam neki, 2 hetente 1 napot tartottam amikor normális(abban) étkeztem, mennyiségre ügyelve. (2 hétig lehet ezt folytatni elméletileg csak)

3 hónapig tartottam az Atkins diétát az említett 2 hetenkénti könnyítésekkel, 2009.06.02-án, a születésnapomon 101 kg (BMI 29) volt a súlyom.

Június utolsó hetében abbahagytam, mivel a testfelépítésem miatt úgy gondolom hogy nekem az addigra elért 95 kg pont ideális(BMI 27). Valahol nagyon hízelgő tud lenni amikor az ember környezete szinte könyörög hogy hagyja abba... ;)

A korábban megszokott 2,5 km-es kocogó útvonalat jelenleg megállás nélkül, kb. 18 perc alatt futom végig, heti háromszor.

Jelenleg átmeneti állapotban leledzem, megpróbálom megtalálni azokat az életviteli szabályokat, amivel az elért eredményeket megtarthatom, eddig sikerült. Ezért javaslom egyébként Neked is az Atkins diéta valamilyen formáját, mivel az ember megszokja a szénhidrátmentes/szénhidrátszegény életmódot, és később hosszútávon szerintem egyszerűbb vele a súlyt megtartani.

A magam részéről most, a vadonatúj ajándékba kapott életem (így szoktam emlegetni...) során pl mellőzöm a kenyeret, lehetőség szerint kevés köret, nincs cukros üdítő, 18:00 után csak vizet iszom. De annyit eszem amennyi jólesik. :)

Néhány érdekesség:
A régi nadrágméretem 62-es volt, most 54-es.
A régi pólóim xxxl-esek, a mai L-es, fazontól függően néha jó az M-es is....

További sok sikert és kitartást kívánok Neked!

Szerző: Horasz  2009.09.16. 18:39 1 komment

Címkék: alapok életmód diéta elmélet napok étrend

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr331386833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása