Viszonylag könnyen túléltem a húsvéti ünnepeket, szombat-vasárnap Édesanyáméknál voltunk, ahol viszonylag visszafogottan étkeztem, ebben sokat segített az is, hogy a hegyi levegő fejbevert, így elég sokat aludtam. Ma vissza kellett jönnünk Pestre, így egy könnyű ebéd után (2  db keménytojás, paradicsom, uborka) séta edzésre indultam a gyönyörű időben.

Boráros tér -  Margit-sziget útvonalat 45 perc alatt nyomtam le (5,6 km), ahol a futópályán száguldozó profi futók mellett nyomtam egy „sziget kört” 5350 m, 57 perc alatt (direkte a kialakított futó szőnyeg mellett mentem, hogy ne zavarjam azokat akik komolyan futnak). Hát az utolsó 300 méteren már elég fáradt voltam, de kitartottam. Ha beleszámolom a villamosmegállótól való hazasétát akkor ma kicsivel több mint 11 km-et mentem. Ebbol 10950 métert erőltetett tempóban 1 óra 45 perc alatt.

Hétvégi menü: ITT!

Szerző: Horasz  2009.04.13. 16:43 1 komment

Címkék: edzés életmód gyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr871062646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2009.04.30. 21:08:42

"direkte a kialakított futó szőnyeg mellett mentem, hogy ne zavarjam azokat akik komolyan futnak"

Azért ne csodálkozz, ha ott is sokan kerülgetnek, mert a legtöbb futó úgy irtózik attól a futópályának csúfolt rémségtől, mint ló a hátúszástól...

Amúgy pedig gratulálok a fejlődéshez! :)
süti beállítások módosítása