Helló mindenkinek, nem tűnetem el, csak elfoglalt voltam, illetve volt egy kis megingásom is a megkezdett életmódváltásban, de lelövöm a poént, semmi komoly szimplán munka és családi gondok nehezítették az edzést és a helyes étkezést.

 
Gyors visszatekintés:
 
Október: munka miatt a hónap második felében leálltam az edzésekkel.
 
November: munka és csípőfájdalom miatt ismét elmaradtak az edzések, súly változatlan, cserébe az étkezésre sem figyeltem annyira.
 
December: szabadság, disznóvágás, szüleimnél töltött 10 nap meghozta az eredményét: vissza 118-120 kg környékére. Kedves, aggódó telefonhívás Alberttől, hogy úgy nem adtam fel, ne adjam fel, sokat dolgoztam az elmúlt évben, nem éri meg innen visszafordulni. Igazán jólesett a hívása. El kell mondanom: eszembe sem volt feladni, szimplán csak be kellett látnom, hogy egyszerre nem megy minden. 
 
Januárban újra elkezdtem Albert csoportjába kettlebell edzésekre járni, hát a kihagyott két és fél hónap erősen érződött. Ráadásul nagy intenzitású köredzések voltak napirenden, konkrétan meghalni készültem egy-egy edzés után. Mivel új év, új célok, új lehetőségek lebegtek a szemem előtt, ismét leültem Alberttel, hogy akkor hogyan tovább. Azt javasolta kezdjük azzal, hogy februárban minden edzésen ott vagyok, és nézzük meg miként is bírom a terhelést. 
 
Februárban így szorgosan jártam edzésre, sőt néhány kettlebellel kapcsolatos extra esemény is belefért. 
Kettlebell Rehab szeminárium a snatch gyakorlat témakörében Csiky Ferenc illetve Tóth Ádám RKC-k vezetésével. Nagyon jó kis három órás szeminárium volt, sokat tanultam.
1000 swing kihívás – a lehető legrövidebb idő alatt 1000 db swing gyakorlat elvégzése. Judy barátnőmet is rábeszéltem, így aztán egy szombati napon a fullre megtelt teremben nekiláttunk. Sokkal könnyebb volt mint amire számította, 60 perc 28 másodperc alatt végeztem a feladattal. 
SMR szeminárium – február végén eljutottam a Csiky Feri által tartott szemináriumra ahol a kötőszöveti önmasszást sajátítottuk el. Nagyon hasznos és jó program volt. 
 
Közben Alberttel úgy láttuk, hogy itt az ideje az edzésszám növelésének, így márciusban elkezdtem itthon edzeni, egyelőre csak heti egy extra edzést. Valamint elkezdtem újra nagyon odafigyelni az étkezésemre. Múlthétvégén megterveztem, hogy ezen a héten mit fogok enni, és igyekszem tartani magam a tervhez, eddig kisebb megingásokkal elég jól megy. 
 
Mostantól kezdve tényleg rendszeresen fogom updatelni ezt a blogot, hiszen nagy segítséget jelent számomra, ha rögzíthetem a tapasztalatimat, erőt meríthetek az itt leírtakból :- )
 
Ui: kis magyarázat a címhez: 2008 májusában amikor lekezdtem az életmódváltást, kerestem a sportot ami segíthetne, volt először az úszás, 2009 tavaszán jött a séta, majd májustól a kettlebell. A 2010-es év az első, hogy nem keresgélek, hanem megvan a lehetőségem, hogy gondos előrelátással olyan egész éves tervet készítsek, mely segítségével megvalósíthatom céljaimat. 
Szerző: Horasz  2010.03.14. 12:48 2 komment

Címkék: edzés alapok életmód diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr511838688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.16. 07:18:42

Na végre!

Szívesen olvasgatnék az évi két posztnál egy kicsit többet is :)
süti beállítások módosítása