Jelenleg az edzéstervem így néz ki:

Kedd – csoportos edzés 
Csütörtök – csoportos edzés
Hétvége valamelyik nap – egyéni edzés
 
Mint írtam, a múlt hét nem volt az igazi, kihagytam a csütörtöki, hétvégi és az eheti keddi edzést, azaz gyakorlatilag három edzés maradt ki egyhuzamban. Suxx, ahogy az ircen mondják. 
 
A lelkiismeret minimális megnyugtatása, na meg a küzdőszellem fenntartása végett ma este csináltam egy rövid átmozgató jellegű edzést az ETK alapokból. 
 
Bemelegítés + FMS javító gyakorlatok
20 gyűrű
20 2hswing
5/5 CP
5/5 1h Swing/HighPull/HalfSnatch/Snatch x2 
20on/60off 2hSwing x8
SMR
 
Mentál note: a bal kezem szorítása (grip) a béka feneke alatt, ez főleg high pullnál látszódik, érződik. Kombinált sorokat este, meló után végezni vicces. Simán belekeveredtem, pedig nem volt sok. 
 
Hát nem szaggattam szét magam, 45 perc volt az egész, de holnap csoportos edzés, ahol Albert a viszontlátás örömére biztos „kíméletes lesz”. Közben megtudtam, hogy tegnap Csiky Feri vendégedzését hagytam ki az XPIT teremben. Sebaj, majd vasárnap a Kettlebell Rehab programon újra élvezhetem társaságát. 
 
Étkezésben ma jó voltam, lenyomtam egy Túró Rudit (100 Kcal) cserébe mind a tízórai, mind az uzsonnai snack (alma, illetve müzli szelet) elmaradt, így kompenzáltam. 
Szerző: Horasz  2010.03.17. 20:34 Szólj hozzá!

Címkék: edzés életmód

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr31848049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása