Tegnap reggel megmértem magam, 122 kg vagyok. Ez azt jelenti, hogy sikerült 40 BMI alá menni. Eddig sikerült kitartani, egyelőre jól érzem magam, meglepődve veszem észre, hogy egyre közelebb járok a napi 1300 Kcalhoz.

Ma este derék és csípőméretet is mértem (bár lehet, hogy nem vacsora után kellett volna). Derékbőség meglehetősen emberes 136 cm, csípő  124 cm. Hát bezony alma vagyok. A hétvégét sikerült durvább kajálás nélkül túlélni, ma viszont belecsúsztam, 1918 Kcal.

Úgy látszik a hétfőbb mindig nehezebbek. Remélem a héten már el tudok kezdeni úszni, mert rettenetesen hiányzik.

Szerző: Horasz  2009.03.09. 20:57 Szólj hozzá!

Címkék: diéta elmélet

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr97992250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása