Tegnap végigolvastam a Pados doktor féle könyvet, melynek hatására eldöntöttem, azonnal nekikezdek a mozgásnak és cselekszem. Hazafelé menet beugrottam a körzeti orvosomhoz akitől beutalót kértem  a kardiológiára mivel reggelente magas a vérnyomásom, hiába fogytam a tavalyi gyógyszeres beállításhoz képest 9 kilót és szedem rendszeresen a gyógyszert mégis magas értékeket mérek. Szóval megyek vissza a kardiológiára. Ha már ott voltam a háziorvosomnál, kértem a körzeti SZTK dietetikusához is beutalót, így ezzel is sínen vagyunk.

Amikor hazaértem, úgy döntöttem elmegyek sétálni. Az alábbi majdnem 5 km-es (4,9728 k pontosan) útvonalat pontosan egy óra alatt tettem meg, ezzel 638 Kcal-t égettem el, a kocogást nem mertem bevállalni, inkább a „sietős sétálást” választottam.


Nagyobb térképre váltás

A mai napon viszonylag sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztottam (dkg):

Banán          28
Paradicsom   18,8
Alma            10
Uborka         20
Narancs         5
zöldpaprika   10
Összesen:    91,8

Mai napon összes kalória bevitel: 1243 Kcal, ebből a ch: 183g.

Szerző: Horasz  2009.04.07. 21:47 4 komment

Címkék: edzés életmód gyakorlat vérnyomás étrend kalória számítás kalóriaszámítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr861052738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2009.04.11. 00:01:28

Szia itt is!
Egy kérdés:
Milyen módszerrel/képlettel számolod a sétával elégetett kalóriákat?

Horasz · http://horasz.blog.hu 2009.04.11. 10:46:09

Hát nem túl tudományossal egyelőre (sajnos). Kéne egy lépés számláló, meg meg kéne tanulnom a pulzustartományos módszert. Ezt az értéket a hazipatika oldal kalória égetési kalkulátorával számoltam ki.
www.hazipatika.com/tools/kcalc

Nem tudom mennyire jó számot adott meg.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2009.04.30. 21:19:33

Lépésszámláló sztem felesleges, hiszen gmap vagy futoterkep.hu segítségével pontosabban meg lehet határozni a távot, míg a lépéseink nem egyenlő hosszúak, stb.

A legolcsóbb pulzusmérős órák már 2-3 ezer fityingtől elérhetőek, érdemes beruházni! Kifejezetten gyaloglós ismeretem kevés van a témában, de neked úgy saccolnám, hogy kb 140-es pulzus alatt kéne edzegetned a zsírégetősdihez és a fejlődéshez. (van egy elég jó képlet, 180-életkor, és kezdőknek ebből -5, haladóbbaknak +5) Azért a kocogást egyelőre nagyon óvatosan, főleg ha a vérnyomásod magas, meg egyébként se kéne izületeket legyilkolni :)

További sok sikert!

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2009.04.30. 21:20:40

Lépésszámláló sztem felesleges, hiszen gmap vagy futoterkep.hu segítségével pontosabban meg lehet határozni a távot, míg a lépéseink nem egyenlő hosszúak, stb.

A legolcsóbb pulzusmérős órák már 2-3 ezer fityingtől elérhetőek, érdemes beruházni! Kifejezetten gyaloglós ismeretem kevés van a témában, de neked úgy saccolnám, hogy kb 140-es pulzus alatt kéne edzegetned a zsírégetősdihez és a fejlődéshez. (van egy elég jó képlet, 180-életkor, és kezdőknek ebből -5, haladóbbaknak +5) Azért a kocogást egyelőre nagyon óvatosan, főleg ha a vérnyomásod magas, meg egyébként se kéne izületeket legyilkolni :)

További sok sikert!
süti beállítások módosítása