Még ha el is tűntem egy időre, maga alá temetett a munka, még arra sem volt időm, hogy az étkezési rendem lejegyezzem, ettől függetlenül próbáltam figyelni az étkezésre az elmúlt időszakban is. Sajnos, mozogni sem volt időm, így a rendszeres séták elmaradtak, szerencsére a hektikusabb étkezés, és az edzés kiesése mellett sem híztam vissza egy dkg-t sem. Fogyni se nagyon sikerült, 116 és 117 kg között ugrálok.

Azonban remélem ez gyorsan változni fog, elkezdtem ugyanis intenzív edzeni. Múlthét szerdán indult a 3 hónapos Kettlebell tanfolyam, melynek nagyon élveztem az első edzését, mindamellett, hogy kiköptem a tüdőm. Volt egy kis izomláz is, de semmi durva. A kettlebell mellé ma elkezdtem az 100 fekvőtámasz programot, melyről Zsola (igencsak motiváló) írásához fűzött kommentek között olvastam először. A dolog lényege, hogy egy hathetes ütemterv alapján, heti három edzéssel az ember jusson el arra a szintre, hogy képes lenyomni 100 fekvőtámaszt egyhuzamban. A program egy önfelméréssel kezdődik, mely alapján különböző szinteken indulhat el az ember. Mivel több, mint 10 (17-et egészen pontosan) fekvőtámaszt tudtam lenyomni az önfelmérés alkalmával, így a mai penzum így alakult:

1. kör 10 db,
Szünet (60 másodperc a javallott, de nem mértem)
2. kör 10 db,
Szünet (60 másodperc a javallott, de nem mértem)
3. kör 8 db
Szünet (60 másodperc a javallott, de nem mértem)
4. kör 6 db
Szünet (60 másodperc a javallott, de nem mértem)
5. kör maximum ami megy, de min. 7 javallott, nekem 4 sikerült kidőlés előtt.

Elméletileg a második edzésnapon emelkedik az ismétlésszám de szerintem, amíg nem megy rendesen az első napi program maradok ennek ismételgetésénél. 

Szóval rendesen belehúztam a testedzésbe remélem, hogy meglesz a hatása is. 110 kg a cél, július végére! 

Szerző: Horasz  2009.05.12. 20:42 1 komment

Címkék: edzés életmód gyakorlat bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr371117943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1978 2009.06.03. 14:45:31

Szia! ha ilyen szorgalmas leszel eléred a kitűzött célt,és akkor már sikerülni fog a felülés szorítok neked ne hagyd abba.Anyu
süti beállítások módosítása