Kérem szépen, újra itt vagyok. Tavaly ősszel két dolog következett be egyszerre: elárasztott a munka, illetve kicsit elfogyott a lendület. Igazából a melóval volt a nagyobb baj, hiszen a lendület visszajöhetett volna egy-két duhaj hétvége után, de a meló az más dolog. El is mondom miért: az egész életmódváltás nem szól másról, mint az odafigyelésről és a logisztikáról. Na ez utóbbival gyűlt meg a bajom, napi 8-12 óra meló mellett egyszerűen nincs idő reggel beugrani a zöldségeshez, mert még nincs nyitva amikor arra járok, nincs idő és energia hazafelé megtervezni, hogy mit akarok vacsizni, megvenni a hozzávalókat meg pláne nehéz este 9-kor. Ráadásul a hideg és a leterheltség miatt a rendszeres úszás is elmaradt.

Szóval ez történt velem, szeptembertől-decemberig. Decemberben 2 hetet töltöttem a szüleimnél, ahol szintén nehéz volt a sok finomság mellett az életmódváltásra koncentrálni, január, február a tél utálatával, betegséggel, illetve munkahely váltással telt. Azonban most már hivatalosan is itt a tavasz, megújul a természet és az én lendületem is.

Azért vannak jó hírek is! A nyár alatt ledobott 10 kg nem jött vissza, illetve csak 2 jött vissza belől!  Jelenleg 123 kg vagyok, a cél idén a 110 kg, havi 2-3 kg fogyással bőven elégedett leszek.

El is mesélem mit vacsoráztam ma:

2 db paradicsom felcikkezve , 1 db kemény tojás, 1 dkg pirított fenyőmag, 2 kk extraszűz olíva olaj, 2 szelet Hamlett (rizsből). Sorrendben: 46+80+80+90+80 Kcal= 376 Kcal. Kicsit sok vacsorára, azonban csak ma volt a kezdés, lesz ez jobb is!

Ps: az oldalt található táblázatban ismét vezetem az étrendem.



 

Szerző: Horasz  2009.03.02. 20:03 2 komment

Címkék: életmód recept gyakorlat kalóriaszámítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr37976097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.03.02. 20:23:21

hajrá, hajrá :D :D
én is ma kezdtem a tavaszi átalakítást :)

Horasz · http://horasz.blog.hu 2009.03.02. 20:31:33

na meselj...tanuljunk egymastol:)
süti beállítások módosítása