Ma délután az melóhelyemen a kolléganő behozott egy tál apró sütit, ellen akartam én állni, de néhány 9-12 db sajtos masni lecsúszott. Nagyon nem akartam túllépni a maximális kalóriakeretem, ezért amikor hazaértem, úgy döntöttem irány az utca. Mivel a táv felénél jól éreztem magam, eldöntöttem, hogy kicsit hosszabbra veszem a sétát, így lett belőle 6,5 km 8,5 km (csak első posztkor elszámoltam a mérföld - km konverziót), bár meg kell mondjam, az utolsó 1 kilométeren már éreztem, hogy fáradok, de a másodikra csak azért is a lépcsőn jöttem fel. Én így védem a környezetet, spórolok az árammal!

Itthon lezuhanyoztam és egy nagyszerű vacsora (21:10 7 dkg graham zsömle, 6 dkg sovány felvágott, 4 dkg paprika, 10 dkg paradicsom, 1 dkg mustár 308 Kcal, 65 ch) után írom ezeket a sorokat, kellemes, jól eső fáradtsággal a tagjaimban. Egész napra 1891 Kcal és 182 ch jutott (az eheti étlapot már levették a netről, nem tudom mennyi volt az ebédem, csak tippelni tudok) ebből lejön a 100 percnyi séta.

Ami hír még: futottam! Na jó, kocogtam, 2 szakaszban kb. 1 kilométert, aztán úgy döntöttem, hogy nem kell a dolgokat elkapkodni, jó nekem a sietős séta is.

Szerző: Horasz  2009.04.10. 22:20 Szólj hozzá!

Címkék: edzés életmód gyakorlat kalória szénhidrát

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr461058631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása