Na nézzük, hogy zajlott a mai nap. Korán kelés, rohanás. A szokott helyemen nem tudtam megállni reggelit venni így a metro aluljáróban lévő Princess pékségnél álltam sorba. Csábító volt a sok finomság de erős voltam, csak egy teljes kiőrlésű bagettet kértem, az eladó kislány megrökönyödve nézett rám amikor arra kértem mérje le, mondtam neki, hogy kalóriákat számolok. Hát bárki is néz rám, biztos nehezen hiszi el, hogy napi 1500 Kcal alatt tolom (meg csak 4 napja de kitartok!).

Reggeli: a bagett nagyobbik fele, 8 dkgnak számoltam, 140 Kcal.

11-kor egyik megbeszélésről a másikra rohanva egy Müzli szelet, 100 Kcal.

Délután 1 órára jutottam ebédhez. Gastroyal diétás zöldbab leves (meglepően finom volt), illetve kisebb szelet pulykamell sajttal, párolt zöldség.

Fél 5 előtt megettem a bagett kisebbik felét, 120 Kcal.

Hazafelé szakadt az eső, de még beugrottam egy kisboltba ahol zöldséget is árulnak, hátha kapok fekete retket. Nagyon azt akartam vacsorázni + almát (mindkettőt lereszelni, összekeverni + pohár kefir rá), de nem kaptam. Így szétnéztem a hűtőben, a vacsora pedig 12 dkg félzsíros túró lett (10 dkg 143 Kcal), + 2 szem paradicsom, + 2 szelet hamlett. Az egész belefért 375 Kcal-ba. Fűszerezés csak frissen őrölt bors + bio vegeta. Kerülőm a sót ahol csak lehet a vérnyomás miatt, és ma még a vérnyomáscsökkentőt se felejtettem el bevenni.

Diéta szempontjából igen sikeres nap volt.

Szerző: Horasz  2009.03.05. 20:59 Szólj hozzá!

Címkék: életmód diéta gyakorlat kalória étrend kalóriaszámítás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr33984055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása