Nemrégiben Lorien és Ízbolygó is besokalt különböző okok miatt. Manapság nekem sem igazán boldogak a napjaim. Nem tudom a tavaszi levertség, a rossz idő, vagy a diéta teszi esetleg a három együtt, de eléggé rossz kedvem van. Persze ehhez jönnek még a gondok, amik aztán jönnek csőstül, nagyon igaz a mondás, hogy „szegény embert az ág is húzza”.

Új munkahelyem van, amit nagyon szeretek, de eléggé másképp zajlanak a dolgok, mint amihez az utóbbi néhány évben hozzászoktam. Az egész napos pörgést nagyon élvezem, de az összes kreatív energiámat leszívja. Esténként hulla vagyok, hétvégén pedig semmihez nincs kedvem.

Valamelyik este eléggé elkeseredve sajnáltam magam, ami nálam konstans ironizálást jelent, így aztán egy baráti levelező listára összedobtam az alábbi kis irományt.

15 biztos pontja annak, hogy elmúltál 30 éves (by Horasz)

1) Azon veszed észre magad, hogy kényelmesebb viseletnek tartod a zakót, mint a kapucnis pulcsit.


2) Férfi létedre papír zsebkendőt hordasz magadnál.

3) A Youtube-on ha nosztalgiából rákattintasz egy Best of '90 rock válogatásra, hiányolod a Gn'R Sweet Child of Mine c. számát.

4) Csak két nap múlva jössz rá, hogy a Sweet Child of Mine 1988-ban jelent meg.

5) Ettől minimum 3 napra depresszióba esel.

6) Annyit dolgozol, hogy az aktuális heti HVG-t sincs időd/kedved elolvasni, pedig ez már lassan 10 éve szokásod.

7) Többre értékelsz egy végigtévézett estét, átaludt éjszakával, mint egy spontán bulit.

8) Egy esti kimaradás a barátaiddal komolyabb logisztikai szervezést igényel, mint a Sivatagi Vihar hadművelet.

9) Amennyiben mégis kimaradsz egy estére, négy óra alvás helyett 2 nap regeneráció kell, hogy visszazökkenj a kerékvágásba. Bonusz: ha a kimaradás hét közben volt, a hét hátralévő részében használhatatlan vagy a munkahelyeden.

10) Tudod, hogy mi a körzeti orvosod neve. Bonusz: a rendelési idő is megy fejből.

11) Érdekel az euro/forint árfolyam. Bonusz: jobban, mint a kedvenc csapatod eredményei.

12) Amikor a kollégaiddal egy régebben látogatott szórakozóhelyről beszélgetsz, a régi időket emlegetve, két dolog derülhet ki: a) a helyet azóta bezárták, wellnesz/jóga/fittnesz terem nyílt. b) nem is értik miről beszélsz, mert annyira fiatalok.

13) A jó seggű munkatársadról kiderül, hogy akkor született, amikor te általános iskolás felsőbb évesként először lassúztál az osztály bulin.

14) Ettől minimum 5 napra depresszióba esel.

15) Most magadba azt gondolod: fenéket! Én nem vagyok ilyen! Aztán végiggondolod, hány pontra is bólintottál, és rájössz: Te is elmúltál 30.

Igazából ettől a zenétől "borultam" meg, hiányzik a nyár, a szabadság, a barátokkal lógás. 

 

Szerző: Horasz  2009.03.14. 12:35 4 komment

Címkék: video minden napok offtopik

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas.blog.hu/api/trackback/id/tr231001590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maris a szomszédból 2009.03.17. 14:52:41

Atisom, ha jól emlékszem, egy éve legalább kitartóan és rendszeresen olvasom a blogodat kommentelés nélkül, de ehhez hozzá kell, hogy szóljak: teljesen igazad van... sajnos....

Horasz · http://horasz.blog.hu 2009.03.17. 15:11:25

Marisoooooooooom:) Hat ez van, ez jutot nekunk...venulunk.

vkorsi 2009.03.30. 22:57:29

én még nem én még nem én még nem én még nem.... kapálózom még a felszínen.... van 1 évem :) :)

vkorsi 2009.03.30. 22:58:07

de mivel van 3 gyerekem, bizonyos pontokkal azért azonosulni tudok :)
süti beállítások módosítása